5 saker som ni män vill att vi kvinnor ska göra i sängen!

Det är rätt lätt faktist hehe!
Detta är resultatet efter att ha pratat med 5 skysta grabbar som ja känner om va dom anser att ni män vill att vi kvinnor ska göra.
Så ta åt er kvinnor för här har ni det:

1. Ta initiativ: Inget är så sexigt som när en kvinna vågar ta för sig, Visa att ni kvinnor har makt!

2. Mer oralsex: En avsugning (om tjejen kan det) är alltid en bra start på en het kväll! :D

3. Våga säga till: Är det något som ni inte tycker om eller tvärt om något ni vill ha mer av så säg till, det kan bara bli bättre då!

4. Stöna: Ni ska inte skrika som porrskådisar men gärna lite ljud så att man vet att ni gillar det!

5. Dirty tak: Okej nu ska det inte va porrfilm som "lik my wet pussy" och sådant utan mer lite små vinkar att och åh va skönt och hårdare ja så man kommer in i det hela!


Där har ni det kvinnor!
Rätt lätt att följa eller va säger ni!? hihi


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!