Suga kuk med tandställing!?

Hehe fått många frågor om min tandställning men en fråga som många vill veta är, går det att suga av någon med tandställning!?
Så nu tänkte jag svara på den frågan, håll i er:
Ja det gör det MEN, har personen precis spännt tandställningen så kan det det vara lite på egen risk hehe.
Du kan inte äta som du ska, du kanske inte kan prata som du brukar (i mitt fall då) och du kan absolut inte suga av någon om han nu inte vill bli riven av lite fina vajrar.
Vissa gillar ju lite smärta men tror knappast att dom gillar en sådan sitvation.
Och va vi då kommit fram till är: Det går men inte precis efter tandställningen är spänd för då är man lite öm och fumlig hehe!

Vad tycker ni? :)
Postat av: kryddan

Precis va pappa vill veta haha

2008-09-06 @ 00:54:57
URL: http://www.metrobloggen.se/kryddan

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!