Hjärte gull hos Syster Lycklig! :)

Det är verkligen ett stort alla hjärtans dag tema i bloggen nu känner ja men det finns så mycket sött under denna tiden att shoppa loss på så man blir helt tokig.
Är ju super kul att tipsa om alla dessa söta små ting med hjärtan och rosa färger :)
Iallafall, en av mina favorit butiker på nätet är Syster Lycklig! och där kan man hitta mängder av söta små saker.
Bland annat smycken och saker till hemmet samt urgulliga leksaker till barnen från mängder av mina favorit märken.
Men nu så spanade jag in mig på lite smycken som kommer ifrån Hultquist Copenhagen.
Dom passar perfekt för alla hjärtans dag presenter till både stora och små töser :)


( bilder från: www.systerlycklig.se )

Armbandet kostar 319kr och dom matchande örhängena kostar 179kr.
Dom små andra örhängena kostar 119kr
Vet tyvär inte hur det är med leveransen men borde väll inte ta så lång tid om du beställer så fort som möjligt! :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!