Våga säg ifrån! Riktiga vänner tar de...

De va något ja va väldigt kass på innan men nu har jag arbetat med det ett tag och har blivit så mycket bättre på de.
Man ska inte behöva ta skit och låta folk köra över än bara sådär utan du ska kunna säga NEJ när de är tid för de och LÄGG AV! så att folk inte ska gå på dig.
Folk gjorde lite som dom ville med mig innan för att jag va för snäll och de gjorde att jag sjlv trodde att jag inte va värd mer än så.
Men faktum är att jag är värd allt i världen och de finns ingen som kan säga något annat.
Vi alla är värda lika mycket även ifall vi är smala/tjocka, korta/långa, fattiga/rika, barn/vuxna!
Jag har sagt upp kontakten med dom folk som höll mig tillbaka och som bara förstörde för mig istället för att va där och pusha mig för att nå mina mål.
Det borde ni alla göra så dagens viktigaste fråga är: Har du vänner som håller dig tillbaka och som kör över dig i allt du gör?
Har du de så ska vi nu rensa bland alla vännerna, sätt dig ner och gör en lista på dom människor som du kan lita på och som gör allt för att va en bra vän.
Sen sitter du och tittar på dom personerna du verkligen tror på ett tag (resten tar du bort från vännerlistan) och kolla nogran nu ifall de verkligen är så att personerna vill ditt egna bästa eller om dom utnytjar dig för kanske dina pengar eller någe liknande.
Du kommer inse att de finns personer på den listan som inte ska va där...
Här med förklarar jag Januari som RENSAR-MÅNADEN, rensa bland vänner ör du kommer ha ett mycket bättre år utan dom som stoppar dig i att bli lycklig! :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!