Blomsterbud till Mli, guuh va söt han är!!! :D

Vatt jobbiga dagar och ja har vatt så sjukt ledsen och när ja vakna så grät jag och mådde jätte dåligt men så fick ja något jag aldrig fått innan.
Blomsterbud från världens sötaste i stockholm!!
Blev helt chockad att någon vill skicka blommer till mig och på toppen av det hela så lyckades han med att köpa mina favorit blommer också, rosa rosor!
Fick ett jätte sött kort med så nu luktar de jätte gott i köket och jag är generad och aldeles röd om kinderna så glad ja blev :)
Tack så himla mycket sötnos, du anar inte hur mycket det förgyllde min dag! ♥


:) sååå fina eller hur :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!