Min söta Bella :D

Igår va jag och min mor och hälsa på min vovve, det är bara 5 dagar kvar sen får ja ta hem min lilla tuss :D
Fick en dvd film av Tammie hon som ja ska köpa Bella från där man får mängder av info för att va så förberädd an kan för att få hem sin valp.
Känner mig som en nybliven mamma hihi!
Helt uderbar så igår satt jag och kolla igenom dvden och åt en tofu glass, mums mums! :P


Här har vi mamman också till min lilla tussm visst är hon söt!? :P

Tofu glass med choklad smak :P

Info för den ny blivna mamman hihi, blir mycket att hålla koll på men de är det värt! :)
Ja nu är de bara några dagar kvar, blir hel tokig känns det som haha!
När ja får hem henne så kommer de bli många många bilder och filmer :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!