Morgon kaffet...

...har jag precis fått i mig så nu börjar jag allt vakna till liv :P
Snart dags att ge sig ut i snön och åka till gymmet.
Är rätt pigg idag med faktist så det känns gött, blir bra dag på gymmet tror jag.
Skönt med lite morgon rutiner faktist men vissa dagar är det inte lätt.
Förhoppningsvis blir det lättare med tiden och att jag kanske klarar mycket mer.
Hade vatt väldigt skönt så kanske man kan börja plugga eller göra något iallafall till hösten.
Ska kolla lite efter kurser att plugga på distans.
Vill läsa lite ekonomi och kanske se om man kan hitta någon danskurs för jag saknar allt dansen nu.
Det blir att googla lite haha :P
Google is your best friend säjer dom ju ;)
Nä dags att göra sig klar, skriver senare.

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!