På tisdag blir det IKEA :)

Tänkte att nu när det har vatt en sorjsen stund för mig kan det vara skönt att göra om lite hemma så det blir lite myspys istället för att jag ska mötas av en tom känsla i magen.
Så därför bestämde jag mig för att göra om lite hemma och det blir att göra det på tisdag.
Kommer nog kännas mycket lugnare för mig då :)

Blir i lila/svart/vitt hållet för min del, har fastnat för den stilen faktist så tror det kan bli en riktigt fin kombo.
Ska fortfarande ha shaby chic stilen i sovrummet för det tycker jag är väldigt mysigt och romantiskt men vardagsrummet kommer bli lite mer stilrent och extra färg.
På bilden ser ni lite utav det jag fastnat för som nog kommer följa med mig hem :)
Har ju så ljusa färger på allt annat så kan va kul med de där lite starkare än att bara ha vitt vitt och vitt hehe.
Får se hur min resa blir till IKEA :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!