Bulletstorm till 360 och sushi! :)

Idag har jag roat mig med att kolla runt i läite affärer osv.
Efter att älsklingen slutat skolan så åkte vi runt och kolla efter ett spelet Bulletstorm men det vatt slut i Hässleholm.
Så det fick bli en fin liten kvälls tripp till Kristianstad där vi lyckades få tag på spelet på Elgiganten.
Köpte spelet till han som en liten present, han har vatt så underbar mot mig så han förtjänar sååå mycket mer än ett spel men det är iallafall en början :)

När vi kom tillbaka till Hässleholm så blev det take-out, sushi till mig och biff med curry till älsklingen.
Nu har vi gottat i oss det och även busat i sängen med en haha ja ny liten leksan ;P
Va ju inget jag rekomenderar för ja haha hela snoppen vibbrera och de blev mest att vi skratta!
Rekomendationen från älsklingen lyder: ingen penisring och verkligen inte med en vibrator på haha!

Ja så har min dag varit :P



Så kan det gå :P


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!