Dåligt väder idag igen! :( + Längtar efter julen hihi!

Men då kan man roa sig med att städa hehehe!
Ska diska iallafall och använda mina fina blommiga rosa diskhandskar :)
Och så ska jag tvätta golvet med mina fina rosa skurmopp hehehe!
Att städa blir så mycket roligare när det är rosa!
Freddie är verkligen jätte kelsjuk idag, men han mår lite konstigt.
Han har spytt ett antal gånger och han äter inte som han ska så får väll se om han blir bättre tills i morgon.

Igår så leta ja efter lite saker och ja hitta mina julsaker hihi!
Jag älskar ju julen!
Så nu längtar ja som bara den hehehe.
Tänkte att i år ska ja börja köpa julklappar i tid så att alla julklappar är klara till julen.
Då blir det inte så mycket på en gång.
Så ska jag gå på julmarknaden på liseberg med minst två gånger och se om ja kan hitta några nya glas kulor till min fina samling hihi!
Har jätte många fina julgranskulor :D
Ja vet hehe, man ska inte börja tänka på julen nu men jag bara älskar det!
Det är ju så mysigt alla härliga dofter som kommer runt julen och all bakning av julgodis och lussebullar.
Och den fina maten på julbordet, mumsigt hihi!

Nää fy måste njuta ett tag till av sommar värme hihi!



JULPREMIÄR
Fre 14 nov kl 16-22


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!