Stor handlat mat! :D

Jag är helt slut, efter att ja hade vatt och handlat i förmiddags så somna ja i ett par timmar.
Sen ringde mamma mig och så gick vi och handla tillsammans så ja är en aning trött nu.
Ska snart börja med maten tänkte jag, idag blir det fläskfile med sallad och tzatziki.
Lätt lagat och gott :) och så lite fruktsallad till kvällsmat.

Handlat massa härliga frukter och grönsaker så nu är min kyl färgglad och full hehe.
Det va den inte innan, väldigt tomt i den.
Sen köpte ja kyckling, nötfärs, fläskfile och massa kött.
Ska köra mycket proteiner och mindre kolhydrater, man mår så mycket bättre utav det tycker iallafall jag.
Nä ska börja diska lite smått här nu men Kjamiis så länge! ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!