Godmorgon allesammans :)

Ska strax ut och ta en långpromenad tänkte jag, det är föbannat kallt ute så får ta på mig mycket kläder men det ska nog gå bra :D
Vantar och en lång go halsduk på sig så är jag fitt 4 fight haha!
Idag kommer Anders så ska hämta han vid tåget klockan 21, kuligt att umgås lite med vänner men ja e fortfarande sjuk så hoppas inte han blir allt för rastlös haha.
Ska försöka va så pigg ja kan!
Jag pressar ju mig själver här nu så att ja ska kunna komma i form igen, skit trist att ligga still och vara sjuk så det funkar inte längre.

Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Naaw, jag kan va pigg åt dig om du inte orkar. Är du fortfarande sjuk bör du ju vila så mycket du kan.



Kjaaam

2008-12-28 @ 10:54:39

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!