Ingen matlust...

Inte kunnat äta något idag, vet ej varför men mår illa och känner mig konstig...
Åkte hem till Jeff och kolla film så kom nästan precis hem..vi prata och hehe ja börja gråta de va riktigt jobbigt.
Fick mig att inse hur jäkla ledsen arg och ensam ja är inombords.
Känner mig väldigt besviken på mina medmänniskor!

Ska försöka tvinga i mig lite kyckling nu och se om ja kan somna till en film.
Mycket som snörrar i huvudet nu och ja behöver tänka ut va ja verkligen vill osv....
Sov gott allesammans, hoppas ni haft en bra andra advent (de har inte jag, precis som förra söndagen)...



Vad tycker ni? :)
Postat av: Slemo

Förstår hur du känner just nu. :( Att bli sviken är nog en av de värsta sakerna man kan uppleva, blir så många känslor som bubblar upp inom en.



Hoppas det blir bättre. Många Kramar

2008-12-08 @ 12:31:46

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!