Lisseberg imorgon! :D

I morgon ska jag och mamma till liseberg, farfar ska nog också med.
Kommer ta många fina bilder med min nya kamra :D
Ska köpa nya julgranskulor med och dricka massa varm oboy hihi.
Först ska jag och mamma springa och göra massa julärenden, bland annat köpa en julklapp till farfar.
Sen har jag min terapeft klockan 15.00 och efter det bär det av till lisebergs julmarknad.
Lär väll inte komma hem förns väldigt sent eftersom att ja älskar lisebergs julmarnad haha!!! :P

Ja de va väll allt för stunden, precis vatt ute med Bebis på en lite runda (han är nog nästan blind den katten för han såg varken mig eller mamma haha) så nu är han iallafall lite tystare men fan va arg han har vatt!
Aja skriver i morgon efter liseberg :D sussa gott folket!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!