Att få ge kärlek och att få vara...

...någons speciella person i livet, hade vatt en dröm.
Ja har såå mycket att ge, så mycket kärlek som bara vill komma ut!
Finns han där ute?..
Han som tillåter mig att vara bara den jag är, som älskar mig för den ja är och inte vill förändra ett ända litet hårstrå på mig...
Räcker det inte med mig, bara mig inte ändra på mig utan bara jag precis som ja är!?
Gillar han mig vill ja att han visar det av hela sitt hjärta, älskar han mig säg det och håll det ej inne.
Men det är ibland bara ett önsketänkande..

Ja vet, det käns helt onödigt att skriva detta men..alla känslor ja känner för allt ja vill här i livet måste komma ut.
Och om det är något jag önskar mest så är det att få vara någons speciella..
Få älska någon som älskar mig, bli mamma och få ge mina barn all den kärlek som ja har att ge.

Ord till min speciella:
Var du än finns, vem du än är så snälla hitta mig..
Jag behöver dig, jag längtar efter dig och jag kommer aldrig sluta tänka på dig.
Ge aldrig upp för jag finns här, väntar på att du ska hitta mig..
Ja kommer aldrig ge upp, ja kommer fortsätta leta efter dig tills ja en dag få stå där i din famn och få säja hur mycket jag älskar dig och hur trygg jag känner mig..


Jag är sårbar och jag har precis öppnat mitt hjärta för alla att se...


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!