Att måla upp en bild av sig själv...

...kan va väldigt lätt att göra!
Man vill ju inte vara den där tråkiga tjejen som är sjukskriven, fortfarande inte gått klart skolan och stannar hellre hemma en fredags kväll med katterna och en paket Ben & Jerry´s för att sen somna till en tråkig B film som går på tv...

Eller vill man vara det?
Varför ska vi gå runt och lossas att vara något vi inte är när vi kan få så mycket utav att bara vara just den vi är!

Jag är iallafall väldigt nöjd med mina Ben & Jerry´s kvällar hihi!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!