Shopping is love - Asos, min favvo webshop..

Älskar Asos för dom har verkligen allt så ska man köpa snygga kläder och sådant ska man verkligen kolla där.
Iallafall så har ja samlat lite nya favvos hos dom som ja vill ha på min julklapps lista i år :D

1. Washed Out Rose Print Dress som kostar ca: 370kr
2. Hannah Makes Things Vintage Swallow And Sweetheart Necklace som kostar ca: 145kr
3.Miss Milne Lightning Dress (vist påminner de om något som Lady gaga skulle bära?) som kostade 918kr men är nu nere på 735kr
4. Paul's Boutique Dollar Metallic Purse som kostar ca:395kr, hade passat perfekt till min nyårs outfit! :D
5. Double Satin Bow Hairband som kostar ca: 65kr, ja som är besatt av rosetter och rosa haha hade också passat bra för nyår ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!