Just dance ;)

Nu håller ja på att laga mat och lyssnar på musik hihi.
Vakna för inte så längesen för ja va ju vaken hela natten typ hehe!
Aja va en trevlig natt iallafall :)
Ska åka hem till min mamma efter att ja duschat och maten är klar, vi ska dricka lite och se flm :)
Ska ta med mig musik med så det blir lite ös :D
Hehe måte ducha nnan ja åker till henne med och leta fram kläder hmm.. men det ska la gå bra hehe.
Aja skriver sen och så får ni se dagens outfit med :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!