Toblerone och X-cider...

...en fin kombo eller va säger ni? hihi
Har ni haft en trevlig kväll hitils?, det har iallafall jag hehe.
Va ett roligt Melodikryss med pappsen i radion och härlig musik nu med så det är toppen.
Börjar bli lite svängig känner ja haha, får äta lite mer toblerone tror ja eller va säger ni? ;)



Ja, i veckan ska jag skaffa pass med så ja kan sticka iväg på en resa.
Jag och brossan ska ta en sista-minuten resa någon stans här i världen.
Det lär bli väldigt spännande måste ja säga hihi!
Aldrig vatt utomlans så få hoppas att ja inte tappar bort mig eller nått haha.

Så vad har ni gjort för kul ikväll då?
Festat eller stannat hemma med pojken under en mysig filt kanske? hihi
Aja hoppas den har vatt toppen iallafall :D

Vad tycker ni? :)
Postat av: kryddan

God morgon i stugan:) hoppas du löste pappas melodikryss igår (du ringde väll inte han om svaren va? hehe).

2008-09-20 @ 09:43:04
URL: http://www.metrobloggen.se/kryddan

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!