Trött efter dagens skola...!

Haft fordons lektioner hela dagen och det sluta med att ja fick förbannat ont i armarna efter att vi hade jobbat i verkstan.
Nu skakar jag och kan ej bra nått för ja tappar det, verkligen jätte störande.
Men men, nu har jag iallafall sågat den där saken och filat ner den haha.
Känns helt onödigt men det ska tydligen göras för att man ska bli godkänd.

Testat sminket nu och det funka ju toppen bra.
Täcker verkligen alla skavanker och det blir ett naturligt och fint resultat.
Gillar ej att se spaklad ut och det gör jag verkligen inte nu.
Toppen bra :D så Loréals mineral smink rekomenderar ja starkt! :)

Just nu ligger jag i sängen och vilar, fryser som bara den och ja har extremt ont i kroppen men det är bara att stå ut!
På torsdag blir det läkaren så då ska jag väll få reda på va som är fel.
Hoppas ja iallafall :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!