Bellfisen naken igen!!

Ja nu efter mycket om och men så är hon lite mer naken igen.
Den lilla tösen får allt klara sig utan sin päls för det funkar bara inte.
Hon kan ju inte gå och klia sönder sig, vet inte va man ska säga..hmm att hon är allergisk kanske!?
Oavsett vad så mår hon nu mycket bättre fast de va allt ett stort bråk mellan mig, bella och trimmen där ett tag.
Nu ligger hon helt utslagen efter fajten på en kudde och sover som en stock.

Stackaren, va utsätter matte dig för!? :(
Det är min lilla bebis det och ja mår så dåligt när hon mår dåligt.
Men nu ska väll snäckan må fint ett bra tag framöver igen så slipper ja bli ledsen i ögat! :)

Hmm, ja idag så har ja vatt väldigt seg, haft så sjukt ont i huvudet.
Migränen som är i farten nu igen så de värker i både tänder och ögon, då är man inte tuff vill ja lova!
Vakna äen av mardrömmar nu igen och C har vatt rena pärlan mot mig, han har stått ut med att ja väckt han och velat kramas.
Så snäll är han, stackarn som ska upp och jobba.
Känner mig lite dum, inge kul att va inne i en mardrömms period...sjukt pinsamt!! hehe
Näää, ska sluta gnälla nu hehe!
Nu blir det film på projektorn, Tokyo drift :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!