Chokladboll eller negerboll?

Just nu sitter jag och äter chokladbollar som min mamma har gjort till mig, jätte gott :)
Ja får aldrig till de när ja ska göra de för dom smakar så konstigt då.
Baka kan ja allt och laga mat men det här med chokladbollar är inte min grej.
Så va heter de nu då? Chokladboll eller negerboll?

Nu blir det mer film tänkte jag, har listat dom bärsta prinsess filmerna som man verkligen kan drömma sig bort till som en prinsessa :)
Först kommer självklart En prinsessas dagbok 1 och 2, på andra plats kommer What a girl wants, på tredje plats kommer The prince and me och på fjärde plats Enchanted!
The prince and me har även en uppföljare men den är inte lika bra plus att dom har bytt ut huvudpersonen.
Något ja skulle vilja ha uppföljare på är What a girl wants och även en trea till en prinsessas dagbok.
Mycket som man vill följa upp på med dom filmerna.


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!