En SÖT läder jacka, går de??

Jo, tydligen så gör det de för ja har hittat den!
Hur söt och kvinnlig som helst och finns i två olika färger.

 SEK 1139Kr  ASOS Ruched Frill Leather Jacket
  • -  Frilled leather jacket
  • -  Cropped design with frilled edging
  • -  Long sleeves with ruched hems, also available in petite

Sen hitta jag även ett par skor och ett halsband som ja skulle vilja klicka hem...
Hmm, ska man våga klicka hem lite idag tro?? hihi
Farligt med kvälls klickande!


( bilder från: www.asos.com )


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!