Tappar tidsuppffatningen när man är sjuk...

Vakna och var helt inställd på att det var söndag och klockan var 12 men istället får jag reda på att det är måndag och att ja missat min tandläkartid.
Som tur var så hade dom en tid 16:20 så att jag kan få fixat min tandställning men nu måste jag bara få tag på min terapeft eftersom att jag har tid hos henne klockan 17...
Ja alltid är det något!
Jag är skit rädd för att gå ut själv idag, känner mig jätte skum och nervös för de.
Vet inte va jag ska ta mig till, det är så frustrerande när man ej mår bra.
Se om ja får tag på min kära mor snart för hon får göra mig sällskap ut i den stora stygga göteborg så att jag kan gå till tandläkaren och terapeften :)
Fortsätta jaga mamma, skriver senare...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!