Christmas inspiration! :)

Tog mig en lite promenad till ica och köpte mig lite soppgrönsaker och en jultidning för ja kände att jag behövde pigga upp mig i denna kyla.
Så nu står grönsakssoppan på spisen och jag sitter och inspireras av julpyssel i Allers julmagasin :D
Jag vet, det må va en tant tidning men jag gillar det :P
Allt handlar inte bara om smink, pojkar och mode :) nä nu när man börjar bli äldre är det recept, pyssel och inredning.

Hitils har jag hittat mängder av fina saker och mycket inspiration i tidningen, tog lite bilder på några juliga saker.

Hitta något som jag måste köpa och det är dom här hjärtformade bakformar i silikon.
Dom finns hos Åhléns och kostar 49kr för 6 stycken, skit bra saker om man gillar att baka.
Silikon är det nya inom köket helt enkelt :)

Sen något som jag fastna för va denna stilen på julen, mycket vitt och silver.
Pynta en gran med spetts och rosor i shabby chic stilen det skulle verkligen passa i mitt sovrum.
Funderar skarpt på att köpa två julgranar i år :P en lite mindre att ha i sovrummet plus en stor vit tomte som kan stå vid den :P LOVELY!

Blir mycket julpyssel i år, längtar lika mycket varje år tills nästa jul för man kan inte få för mycket av den tiden om man heter MLI :D


Vad tycker ni? :)
Postat av: Anonym

hjälp mig gärna att höja läsarantalet på mn blogg så hjälper jag dig :)

2009-11-09 @ 19:56:02
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!