Inget känns lockande..

Vet inte vad det är med mig men dom här dagarna så har allt bara känts blä.
Okej jag tror att det beror mycket på väder och vind men börjar bli less på det.
Vatt så sjukt trött och kännt mig så sjukt ensam när jag faktist inte vatt det.
Har ju mina vänner som kommer titt som tätt och så har jag mamma och bror min i närheten så oavsett vad blir jag aldrig ensam.
Sen är jag fruktansvärt frustrerad över att jag har så jäklans ont i lederna med.
Förstår inte vad problemet är och vill ha en snabb fix på det.
Ibland tröttnar man helt enkelt på att vara sjuk, hur dumt det nu låter.
Det är aldrig kul att vara sjuk men det jag menar är att man kan stå ut och tänka posetiva tankar och ibland kan man inte tänka dom posetiva tankarna och då menar ja att man har tröttnat.
Jag är dock väldigt glad att jag har mina djur Bella och Freddie för utan dom hade inte livet vatt roligt :)
Sen även mycket kärlek till min familj, dom betyder så mycket för mig och hjälper mig egenom allt och även mina vänner.
Det finns en mycket större förståelse i luften nu än va det gjorde innan och det är väldigt tacksamt.
Man kan gå länge och inte ha någon som förstår än och det är rena smärtan men nu så blir det fler och fler människor som faktist förstår och det känns skönt och mer avslappnat.


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!