Kaffe kaffe kaffe, MEER KAFFE!

Jag vet inte va det är med mig men är så sjukt trött igen och just nu sitter jag och bara häller i mig mägnder av kaffe.
Inne på min tredje kopp nu, himla löjligt men kan inte ligga och sova bort hela dagen.
Hur kul är det på en skala?
Jävligt gött är det ju allt det kan man ju inte neka, ligga under ett varmt täcke och gosa ihop sig med massvis av kuddar.
OOohhhh jag älskar min säng...NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ingen säng upp och hoppa KAFFE KAFFE KAFFE!

Så himla sant!!

Man kanske ska ta sig en kall dusch? det borde man vakna till liv med annars är det nåot som är seriöst fel.
Iallafall, idag så blir det fixa och dona lite hemma.
Ska förmodligen umgås med Petra och Freja ikväll då vi ska ta lite häftiga bilder.
Kan inte skriva om det i bloggen då det är en julklapp till någon hehe men får berätta en annan gång :P
MEN FÖRST, MEEEEEEEEER KAFFE ;)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Emma

jag har tagit den sprutan :/

jag kollar film



händer ikv?

2009-11-07 @ 13:57:24
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: mst

vad har du gjort idag då ? :D

2009-11-07 @ 14:01:21
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: mst

OKEJ, NJA inte så värst mycket:)

vaknade för ett tag sen :D

2009-11-07 @ 14:07:48
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-07 @ 14:52:32

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!