Hösten är här :D

På ett sett så tycker jag det är tråkigt men sen så inser jag hur mycket jag älskar hösten och vintern.
Alla mysiga koftor och halsdukar, mysiga hemmakvällar under en filt med en kopp varm chocklad.
Ja ni förstår prinsipen :P
Sitter här och håller på att kolla på lite mysiga vinterkläder och det finns så mycket myspys som jag vill ha nu när det börjar bli kallt.

Hitta tex denna sjukt söta kappa från Love Label hos Halens, marin är en färg som jag fortfarande stor älskar och har bestämt mig för att ha en marin färgad jacka i år.
Förra året letade jag som en tok men hitta ingen men nu tänker ja inte ge mig i första taget det är en sak som är säkert :P
LOVELY!!!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!