Blonda slingor var det ja!

I morgon ska jag fixa mitt hår igen tänkte jag, mer blonda slingor så att min utväxt inte syns och mina gråa hår haha.
Jupp har hemska gråa hår i luggen, usch usch dom måste försvinna haha.
Pendlade mycket mellan mörkbrunt och just men så hitta jag något mitt imellan och fastna bra för det så har kört på slingor ett tag.
Blir lite mer ljusbrunt/blont och de trivs jag i väldigt bra.
Kul att fixa iordning sig lite grann när man känner sig hängig.
Tänkte börja sola lite nu med så att man inte känner sig så deppig inför hösten.
Kan vara skönt att ha lite färg och se lite sommar fräsh ut, då känner iallafall jag mig mycket hetare :D

Förra ången jag precis hade gjort slingor! :)
Sen fick jag mig ett ryck och klippte lugg haha, ångra mig faktist lite i början men blev ju bra till sisst!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!