Lite svårt för mig just nu..

...att blogga och göra saker men jag börjar bli gladare nu och orka mer.
Va jobbigt att förlora någon som jag levt med så länge och som betydde fruktansvärt mycket för mig.
Vet inte om många har den känslan för sina djur men för mig är dom en del av mig precis som vem som hälst som jag älskar så detta va fruktansvärt för mig.
Jag älskar min kise och han kommer alltid att vara i mitt hjärta vad som än händer.
Ringde en väninna idag för första gången på ett tag och vi prata och skratta lite och skulle försöka kläma in en middag tillsammans så jag kommer ut lite och så skulle hon även fixa mitt hår.
Hon är grym på det så jag har fulla förtroendet för att det ska bli snyggt :)
Va mer...jo har vatt som sagt hos min mor för ja har kännt mig väldigt ledsen och att ge sig av hem till ett hem utan någon kändes så fel men ska försöka de nästa vecka.
Hon skulle va med mig första kvällen så jag slipper va ensam.
Så van vid att ha han där så det är skrämmande att va där själv utan han.
Hon har iallafall vatt där och tatt bort kattlådan osv så jag ej får värsta paniken när ja kommer hem.
Glad att jag har min kära mamma, oavsett hur gammal ja kommer bli så är ja glad att mamma finns.

På måndag så ska jag iallafall börja träna med brorsan och så kanske ja ska få ta bort min tandställning med så det ska bli lite skönt sådär.
Komma igång med något så kanske jag känner mig piggare sen :)
Kul att träna med brorsan iallafall och fick även fina kläder och träningskläder av han så de blir en hel fräsh start för både mig och han.
Spännande :)
Blir träning 5 dar i veckan, kommer bli toppen :)
Hur det går får ni veta under tiden :) blir en info om träning och hälsa hehe.
Aja ska lyssna lite musik nu, va skönt att skriva av sig lite iallafall :) tack för alla som läser och lyssnar på mitt struntprat hihi ♥

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!