INGET VATTEN!!!!

Sååå jäkla störande, det droppar bara lite ur kranarna och det går knappt att spola i toan.
JAG DÖÖR!
Känner mig som en grottmänniska haha.
Känns väll lite bättre när jag iallafall har fått i mig mitt morgon kaffe men inte 100% ännu!
Jag vill diiiiiskaaaa!!!!
Åh va störande detta är, vi åt fisk igår med så jag MÅSTE diska annars luktar de fisk och det är inge mysigt.
Får försöka ta så mycket vatten ja kan och diska!
Haha dagens ångest består av att inte kunna diska, det är skrämmande hihi!
Rätt lustigt att man bor på en Ö och inte har vatten haha.
Aja jag uppdaterar under dagen ;) Önska mig lycka till :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!