Mår sådär kan man säga!

Kroppen har inte riktigt återhämtat sig efter magsjukan så är fortfarande väldigt hängig.
Mår illa till och från och mage är inte min kompis just nu.
Hoppas dock att jag ska känna mig piggare på lördag.
Då ska jag nämligen ut på ladies night med min sambos mamma.
Ska bli roligt fast lite nervöst.
Har faktist aldrig varit på en så pass stor konsert innan så kommer va väldigt spännande.
Får hålla tummarna på att man blir pigg och glad tills dess :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!