Vildsvin i rödvins sås!

Har precis ätit en underbart god måltid med min älskade sambo.
Vildsvin i rödvins sås med potatisgratäng till, sjukt gott!!!
Vi fick vildsvin av min sambos pappa i måndags.
Hans bror hade vatt ute och jagat så det var riktigt färskt.
Himla gott med vilt må jag säga och det är något alldeles speciellt.
Hade inte ätit så mycket vilt innan jag träffa min sambo men nu har jag fått testa en hel del och man blir lite gnällig på vanligt kött för det är inte den samma som en riktigt god vildsvins bit eller lite hjort!
Har ni inte testat vildsvin eller hjort så rekomenderar jag det skarpt.

Nu blir det lite film mys med min älskling <3


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!