CHIC!

Ligger i sängen och läser lite i nya chic!
Rätt bra tidning faktist och den kostar bara 25 kr så ett bra pris också hehe.
Denna gången är tidningen fullspäckad med höst trender så man får en del inspiration för sin höst/vinter garderob.
Och det fins faktist fina höst kläder för kvinnor med hull som jag hehe.
Ja va rädd för att handla kläder när jag var yngre just för att inget passa som det skulle.
Har alltid haft stor rumpa och stora lår oavsett om jag vatt smal så byxor va rena ångesten att köpa men inte nu längre.
Fins fina tjockis byxor hehe så hull går bra för min del :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!