Födelsedagskalas!

Idag ska vi till Sjöbo då min Sambos lillasyster fyller 14 år.
Har vatt ute precis och handlat en liten present till henne.
Dock är det svårt att veta vad man ska ge till en tjej i 14års åldern som man inte vet alla intressen hos.
Men det fick bli ett presentkort hos Glitter så kanske hon kan hitta något fint hon gillar där :)
Dom flesta tjejer brukar gilla smycken iallafall :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo.
Lika bra att vara ute i god tid för förra gången fick jag stressa som en tok och hann inte äns fixa mitt hår hehe.
Hoppas ni får en trevlig dag ni med :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!