Tvätt dag!

Det är sjukt dåligt väder ute, jag har jätte ont i huvudet och jag måste tvätta.
Inte min dag idag känner jag!
Kollar på lite bra film iallafall och det är ju alltid nått :)
Som tex nya filmen Bridesmaids, så sjukt jävla roligt och jag skrattar så tårarna sprutar var ända gång jag ser den.
Har typ kollat på den 5-6 gånger nu men den är lika rolig.
Har ni en deppig dag så måste ni kolla in den filmen för sen är deppdagen borta haha.
Tänk va film kan göra susen i bland.
Vad skulle världen vara utan lite film och andra världar att leva sig in i.
Okej böcker är ju alltid trevligt men jag har aldrig riktigt vatt en bokmänniska.
Film är mer min stil, har lättare för att drömma mig bort när jag ser filmer.
Drömmer mig nog bort lite för mycket när jag ser film haha, blir helt inne och icke kontakt bar när jag ser film.
Folk kan sitta och prata med mig utan att jag hör det och dom får gapa om dom ska få kontakt.
Men de är ju svin svårt att slita sig från en riktigt bra film så jag lixom isolerar bort allt annat undertiden.
Något som jag gjort ända sen jag var liten.
Vet faktist inte varför jag började med det men frågar man min mamma så tycker hon det är helt otroligt haha.
Nä, film är något för mig och jag tittar MINST en film om dagen :P

Missa inte denna filmen säger jag bara! :P


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!