Semester i värmen!

Ligger här och verkligen fantiserar om en solsemester.
Skulle vart så skönt med värme och kunna få vara någorlunda fri från värk en stund.
Och undertiden jag fantiserar om det så ligger jag och kollar lite på bigbrother live.
Jag säger bara Hannah widerstdet!
Förstår inte och kan inte riktigt fatta att en sådan människa finns men ack så roande att se på haha!
Har faktiskt kollat igenom hennes blogg och de må jag säga va det mest skrämmande jag läst på länge.
Stackars flicka!!!
Ja jag vet inte vad jag ska tro men oavsett om hon är såhär i verkligheten eller inte så är det sjukt roande iallafall.

Och så till något helt annat, ÖGONBRYN!
Jupp jag har kämpat mig igenom att plocka ögonbrynen och det är det mest tråkigaste som finns MEN, nu är dom super fina igen haha!
Va på tiden vill jag lova, har undvikit det hela för jag tycker det blir så dåligt när jag gör de men har fått lite tips och ja de hjälpte.
Svårt när dom lever sitt egna lilla liv och svänger runt som små virvlar i ansiktet haha.

Ja det va väll inte världens roligaste inlägg men å andra sidan har jag iallafall fått skriva av mig hehe!
Avslutar med att bjuda på en rolig bild jag fann på Facebook hihi...


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!