9/11- En bild jag aldrig kommer att glömma..

Jag mins den dagen, vaknade med en sådan hemsk känsla i magen precis som allt kommer att dö.
Det kändes tomt och sorgset och när ja sen fick veta va som hade hänt, viste ja inte hur jag skulle reagera.
Jag va ledsen, även ifall det inte va här i Sverige så va det en stor traskedi för alla.
Tänk alla dom människorna som förlora sina familjemedlemar, en mamma, en pappa, vänner osv.
Hur kan det finnas sånna människor som vill skada andra!?.. förstår inte..

Detta handlar om en bild som vi alla har sett, en man som faller...


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!