Att drömma..

..kan vara väldigt jobbigt!
Att vilja ha något så det nästan gör ont käns helt onödigt men varför fortsätter man då att gå runt och dagdrömma om det man verkligen vill ha!?
Ja vet, det är viktigt att ha drömmar men vissa saker kan bli för mycket ibland.

Som tex, att vilja ha en partner att dela sitt liv med och skaffa barn.
Det är såå många som verkligen inte vill leva ensamna och ja tycker inte det spelar någon som helst roll hur gammal man är.
Det är ju här och nu man ska leva och om man nu verkligen verkligen vill ha någon nu, hur ska man stå ut med att man inte har någon då?..
Jag är verkligen inte ensam om den saken, har många vänner som verkligen längtar och saknar den där speciella närheten.
Som kanske har allt runt omkring sig, jobb bostad och en bra hälsa men saknar just den DÄR!
En svår sak det där...

Sen har vi dom drömmar som får oss att verkligen kämpa!
Som tex. våra största drömmar inom framtida jobb osv.
Jag kämpar stenhårt nu för att få bli bil lackerare och den dagen jag nått den drömmen kommer en stor lycka.
Det är ju en dröm som jag vet att ja kan nå och jag bara vill.

Och vad jag då vill komma fram tillär:
Hur stänger jag av dom drömmarna som bara gör mig ledsen!?

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!