Beställt mig min jacka nu :D

Kunde inte låta bli, skrev om denna jackan för inte så längesen nu och den dyker upp överallt så nu kunde ja inte vänta längre.
Och nu fick ja den även för halva priset med, helt sjukt bara 250kr!!
Nu har jag två stycken jackor för höst/vinter :D
Passa på nu att köpa den om ni tycker den är lika fin som ja tycker hehe för ni får den för 40-50% billigare!
Vem säger nej till det!? hihi

Vad tycker ni? :)
Postat av: sophie

Fin den var:)

2008-08-26 @ 21:21:31
URL: http://simonssons.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!