Big Stan, en väldigt rolig film! :)

Väldigt kulig film måste ja säga hihi.
Den har mycket skit snack, fängelse snusk och karate kid stuket med mycket pengar och bling bling hehe.
Och vad ni än gör i en fängelse dusch, tappa aldrig tvålen!
Fat iof kan du göra ett vapen av tvål och ett skosnöre så är det väll lugnt hihi :)

Stella har sprungit runt här hela dagen och gapat (hon löper) men nu äntligen har hon somnat hehe.
Ligger här och snarkar värre än Freddie nu.

Hmm har vatt väldigt mycket poliser och ambulanser i mitt område nu.
Precis som helvetet har brakat lös här eller något i den stilen!
Hoppas bara dom tagit den hemska våldtagsmannen så inte han springer runt här och fortsätter!!!!



Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!