Bubbelbad och spa!?

Sitter här och funderar på om jag ska skämma bort mig sjlv lite ikväll.
Ett varmt bubbelbad och lite ansiktsmask så man få en snygg och fräsch hud.
Hårinpackning till dom slitna toppparna och livlösa håret (va längesen nu).
Varmt bad som luktar kokos?? *drömmer mig bort*
Kan verkligen behöva det idag, har vatt ett par jobbiga dagar men nu är det mästa löst så att slappna av lite kanske är bra för nerverna hehe.
Nä blir ett varmt kokos bad hehe!
Det förtjänar ja verkligen!!!!! :D


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!