Det har gått 3-4 veckor sen ja blev överfallen..

...och nu börjar ja kunna sova lite bättre iallafall.
Det är väldigt skönt!
Vatt så himla jobbigt bara att få diskutera med folk om va dom anser är våldtäkt och inte för har man vatt utsatt för något sexuellt av våld så anser ja att det är våldtäkt!
Många mardrömmar har ja haft den senaste tiden och är ju som sagt fortfarande nervös när en man tittar på mig men börjar gå åt rätt håll nu...
Ska ju snart börja plugga igen och då kommer man ha fullt upp så då blir det inte så mycket tänkande.
Min psykolog kommer snart tillbaka från semestern med så ska prata med henne så man inte sitter med alla frågor och all den ångesten ensam.
Aja, vill bara säga det att har någon ni känner vatt med om en sån sak så va där som stöd och börja inte ställa massa onödiga frågor!!!!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!