Fly förbannad och trötter!

Okej, hur jäkla kul är det och vakna av att man är ner dränkt av katta piss!????
Stella har kissat på mig igen!!
Har fått sova knappt 3 timmar och ska åka till skolan, känns som om ja kommer svimma av när som.
Har sån jäkla mensvärk med vilket är skit jobbigt.
Får bli en stor Chai latte inne i stan så att man blir pigg, fy fan säger ja bara!
Inte alls min dag idag....

N får försöka göra mig i ordning nu kjamiis på er!

Vad tycker ni? :)
Postat av: Sandra

Äntligen en blogg som är värd att återkomma till!

2008-08-27 @ 05:04:12
URL: http://secretwordplay.blogg.se/
Postat av: Kryddan

Jäa katta du :( Raka henne som straff hehe

2008-08-27 @ 06:03:37
URL: http://www.metrobloggen.se/kryddan
Postat av: Kryddan

hmmmm kan inte stava heller å kollade visst inte den heller innan jag skicka kommentaren....men men att läsa vad man skrivit innan man skickar e som att torka sig i röven innan man skitit....ha en bra dag

2008-08-27 @ 06:05:32
URL: http://www.metrobloggen.se/kryddan

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!