H&M - Många fina basplagg till bra priser!

Innan tyckte inte ja om H&M så mycket men nu det senaste har dom verkligen ändrat sin stil på kläder och dom har mycket fina enkla kläder som man kan använda hela tiden.
Sen även mycket fina detaljer på kläderna som håller i sig och det är verkligen inte dyrt heller så man kan lägga mindre pengar på kläder och sen lite mer på exklusiva accessoarer!
Här är lite som jag kommer bära under hösten/vintern 2008 :)



Bilder från: hm.se


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!