"I Know You Want To Lick It" hehe..

Hehe kolla in detta hotpantsen som ja hitta på dunken.se!
En aning små fräcka men ja haha passar bra att busa med sin partner kanske? :)
Måste ha sånna, får bli en bestälning snart tror ja hihi!
Dom kostar iallafall 129kr styck.






Vad tycker ni? :)
Postat av: Jonas B

Får man smaka? :P

2008-08-11 @ 23:24:57
Postat av: Linda

fan vad coola! finns det att köpa?

2008-08-13 @ 23:57:38
URL: http://justlinda.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!