Kan inte få en utbildning...

Det känns värdelöst allting!
Nu ska ja inte kunna få gå i skolan häller, orkar inte med alla dessa nitar hela tiden.
Jag har verkligen längtat tillbaka till skolan men nu kan ja inte de...
Ja är så less på mitt liv, varför ska allt vara så svårt ja är faktist en bra människa så varför!?
Förstår inte...

Ni som kan gå i skolan utan några problem, sabba inte det för det är verkligen så värdefullt!
Du kommer ingen vatt utan en utbildning..
Väldigt avensjuka på er just nu!
Vill också kunna få gå i skolan...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!