Känner mig friskare..

...och guuh va glader ja blir av det! :D
Då kan ja gå till skolan på måndag utan några problem och det ska bli så kul!
Längtar, vi har bara fordons lektioner hela måndagen så det är extra roligt hehe.
Fått hem mina nya skolsaker nu som jag köpte från Lilon.se, ska ta kort på det sen.
Pennor, block och en ny kalender så att ja kan hålla koll på allt med.
Så detta året ska jag hålla mig organiserad så att inte allt blir rörigt och man missar saker.



Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!