Lite snuvig...

...och det killas i näsan så jag nyser hela tiden hehe.
Väldigt störande hehe men men..
Känner mig almänt konstig idag, vet ej va det beror på men känner mig sorgsen och ja det är nått som fattas bara.
Fattar inte var det är...
Suttit och funderat lite på många saker, borde inte fundera så mycket för ja vet att ja bara blir ledsen men idag har det känts bara väldigt ensamt så tankarna vill leva sitt egna liv då.
Vet inte...det fattas verkligen nått, det bara käns fel så hmm..
Vet ej va ja ska göra men får väll komma fram till något.
Har iallafall skolan som jag verkligen älskar, har jätte kul.
Guuh va ja har längtat till skolan, vet det låter kanske knasig för många men det käns verkligen så bra att få göra något roligt igen och känna att man är påväg med sitt liv någon stans.
Käns bra :)

Nä ska fortsätta kolla på Laguna Beach sesong 2 :) Gillar den serien hihi!



Bild från: mtv.com

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!