Lunch rast! :)

Skönt att få lite mat i magen, tog med mig fisk och grönsaker med en kall dressig inga.
Har ingen aning om va ja ska ta med mig i morgon men det ordnar väll sig säkert! :)
Hitils så har min skoldag faktist vatt rolig och den har gått jätte bra.
Jag trivs verkligen här och klassen är underbar.
Massa sköna människor och tjejerna i klassen är väldigt trevliga.
Fått lära mig mycket nytt om mina klasskamrater idag så nu börjar ja komma ihåg lite namn.
Jag är väldigt dålig på namn och sådant men borde vll iallafall kunna namnen innan detta året är slut hehe.
Ska ta dagens outfit sen och även en blogg video för det va längesen nu.
Guuh ja e verkligen jätte glad idag, väldigt trött men glad.
Trivs så bra i skolan och ja älskar att gå i skolan, har verkligen längtat tills denna dagen när ja känner mig frisk och kry!
Hoppas mina skolsaker kommer snart med för behöver block pennor och min kalender så att ja kan organisera allt.
Vill inte ha allt i en enda röra som det blev förra året, hittar ju inte nått då och glömmer läxor och det fungerar verkligen inte.

Är forfarande skit arg på Stella, vet inte va ja ska göra med henne.
Jobbigt när hon löper och det är inge vidare att få kiss på sig hela tiden!!!
Får stänga in henne i badrummet under natten eller något så att hon ej kissar på än men det käns inte så schyst det häller.
Aja, ja kommer väll på någon lösning hoppas jag! :)


Efter lunchen har jag bara fordons lektioner och det ska bli kuligt.

Slutar dock kvart i fyra men det är roligt med fordon så tiden går nog rätt fort då!

Lär somna snabbt sen när ja kommit hem och har ätit för nu är ja trött!

Nä nu ska ja inte tråka ut er mer, skriver senare (samt videoblogg och dagens outfit) Kjamiis



Vårat söta fika rum, självklart har man en V.I.P nyckel dit hehehe!
För oss som inte gillar skolmaten//BLÄ!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!